En plattform för boende, värd och närområde


Homfy är en sofistikerad app för en effektiv kommunikation. Tjänsten är enkel, driftsäker och skalbar. Plattformen bygger på en samarbetsprincip för att knyta kontakt och skapa gemenskap mellan värd och boende. Vår tjänst är en produkt av flera års arbete och studier av grannskap och närområde med kartlagda förbättringar. Behoven sammanfattas i våra mål:
Nöjda kunder, Sänkta kostnader, Minskad resurspåverkan.

Smarta funktioner för dina vardagliga behov


Hantera ärenden med värd och grannar

En marknadsledande funktion för ärendehantering och interaktion med de boende i fokus. Byt tjänster och avisera om händelser. Möt din bovärd och förvaltare för att hantera ärenden mm.

Smart gränssnitt

Appen har en tydlig och enkel meny. Trots det är Homfy ett kraftfullt verktyg i ett smart gränssnitt. Med notiser och sortering av uppdateringar blir det enklare att navigera.

Optimal och säker kommunikation

Kommunikation måste kunna vara direkt för att fungera effektivt. Vi erbjuder en skalbar organisationsstruktur med olika behörigheter. Forma ditt nätverk efter dina kontakter och spara tid. I dialogen med användarna är flödet enkelt och igenkännligt. Men Homfy är inget socialt nätverk med likes och orimliga villkor. All data lagras och raderas säkert med integritet för användarna. Även med anonymitet och visselblåsning.

Unik mot våra konkurrenter

Våra svar på verkliga behov för att uppnå en digitaliserad fastighetsförvaltning. Plattformen är byggd för att hantera ett massivt flöde. Med nytänkande funktioner för delaktighet och engagemang skapar vi framtidens boende.

Mätbar hållbarhet

Lär känna dina hyresgäster. Mät engagemang och behov i realtid. Precisera rätt tidpunkt för att nå ut med information. Skapa enkla enfrågeenkäter och sätt rekord i svarsfrekvens!

Delaktighet & engagemang

Med en digitaliserad dialog är det praktiskt att vara interaktiva. Och det handlar om mer än fråga/svar, när vi utbyter tjänster och tar ansvar (oavsett part) så är det förknippat med villkor och skyldigheter. När vi förenklar den överenskommelsen främjar vi delaktighet och engagemang i boendet.

Du är vår målgrupp


Studentboenden - Hyresrätter - Bostadsrättsföreningar

Information från hyresvärden syns på hemsidan och kommer i ett tryckt reklamblad på posten. Bopärmens format är statisk och utdaterad och Facebookgruppen har blivit en klagomur. Nybygget kommer med en gemensam odling och takterrass men ingen plan för att revidera och utveckla ytorna. I en föränderlig värld måste vi vara flexiblare. Hyresgäster vill ha möjligheten att vara mer involverade i boendet och oavsett boendeform så är grannkontakten en viktig funktion.

Som hyresvärd är det svårt att hitta en balans mellan nöjda kunder och låga driftkostnader. Vi har tagit utmaningarna och vänt dem till möjligheter till att skapa delaktighet och inflytande. Två efterfrågade rättigheter som hyresgäst. Ett digitalt verktyg för att mötas och organisera förvaltning och relation på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt.

70

SPECIFIKA MÖJLIGHETER

7

I VÅRT TEAM

304

DAGAR I TEST

81

ANLEDNINGAR ATT ANVÄNDA HOMFY